top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

מה חשבתי על שגרת הטיפוח של דרמלוג׳יקה מהיכרות ראשונה ?

כבלוגרית לייף סטייל אני נחשפת ומתנסה במוצרים כל הזמן. יש לי שגרת טיפוח כבר שנים. מלכתחילה רף האיכות שלי גבוה, ואני יודעת איזה מותגים אני אוהבת ומה טוב בעיני. החלק שאני הכי אוהבת במקצוע שלי הוא להיחשף למותגים, עסקים, אנשים, שאני לא מכירה וממש להתרשם מהם. כשחשבתי כבר שאני יודעת הכל, מגיע משהו ומפתיע אותי. ככה זה היה לי עם דרמלוג׳יקה.


שמעתי הרבה זמן המלצות על דרמלוג׳יקה DERMALOGICA מנשים בסביבתי, אבל לא יצא לי להתנסות בעצמי. לפני מספר שבועות דרמלוג׳יקה שלחו לי מספר מוצרים להתנסות ופה אשתף אתכם בניסיון שלי.

ראשית אספר לכם שברגע שהם הגיעו התחלתי מיד להשתמש במוצרים. משהו באריזה, בצבעים, בהסברים, משדר חשיבה עמוקה, מוצר איכותי וכבר ממש התרגשתי להתחיל להשתמש בהם. עם המוצרים הגיעו גם טסטרים קטנים, גם של המוצרים עצמם, לא רק של מוצרים שונים מאלו שקיבלתי, עם פתק שמציע קודם להתנסות בטסטרים ואם המוצר לא מתאים להחליף לפני שפותחים את האריזה הגדולה. זהו נשבתי בקסמם.


עכשיו אספר לכם תכלס, מה חשבתי על המוצרים והאם אני ממליצה. אם תחליטו לרכוש אשמח אם תעשו זאת דרך הלינקים שלי ודרך אפיאליאציה עם המותג אני ארוויח כמה שקלים על כל רכישה.


יאללה אז מה חשבתי על המוצרים?

אתחיל עם גולת הכותרת והמוצר שגרם לי להתמכר למותג.


כשקראתי על המוצר ראיתי שיש בו תכונה מבהירה, ואני לא אוהבת מוצרי הבהרה כי מפחדת שהם יבהירו לי את הנמשים וזה תמיד נשמע לי משהו אסיאתי. כתבתי לדרמלוג׳יקה שאולי עדיף שאתנסה במשהו אחר והיועצת בצד השני הסבירה לי שקודם כל הוא ממש לא מבהיר נמשים אלא אדמומיות וכתמים ושמדובר במוצר הדגל של החברה ושהיא ממש מציעה לי לנסות פעם אחת. פעם אחת? אין לי בעיה לנסות. השיקול שלי תמיד הוא שחבל לי על בקבוק שלם, אם לא אוהב את המוצר. אבל יש לי דוגמית זוכרים? :) אז עשיתי את הליך השימוש בדיוק כמו שהיא הציעה: שתפתי את הפנים עם סבון, ואז על ידיים רטובות שמתי כמות של כפית מהאבקה ושיפשפתי בין הידיים. האבקה הופכת למשחה, כמו סבון, ומנקים איתה את הפנים. הפילינג מרגיש סופר עדין ולא מרגיש כאילו שורט את הפנים (לעומת פילינגים אחרים שניסיתי בעבר). אחרי השימוש הפנים הרגישו חלקות כמו שאני לא זוכרת אותן. נעימות וחלקות - ממש aha moment מבחינתי. בדקתי במראה ולא ראיתי ״הבהרה״ אלא גוון פנים אחיד ונקי. מפה לשם, יום למחרת הייתי חיייבת לנסות שוב, ו... התמכרתי. זו הפכה להיות שגרת הטיפוח היומית שלי במקלחת בערב. לאחר המקלחת אני מורחת את הסרומים שאספר לכם עליהם מיד ואחרי את קרם הלחות האגדי.

מחיר: 287 ₪ לרכישה >>




תקשיבו, קרם לחות יומיומי זה מוצר שלא הצלחתי להחליף מגיל 16. אני שנים עם הקרם לחות הצהוב של קליניק. אני מצליחה לשנות מדי פעם קרם לילה, סרומים, קרם להחדרת לחות במקרי קיצון, אבל לא את הקרם לחות היומיומי שלי. ואז זה הגיע. קרם לחות נעים, מבלי לקרוא עליו ניחשתי שהוא חייב להיות על בסיס מים. ואכן הוא קרם לחות עדין נטול שומן לעור רגיל מעורב, קליל, שנותן לחות אבל אני לא מרגישה שיש שכבה נוספת על העור שלי. הוא גם מצליח להיות מספיק קליל ליום אבל גם לתת לי את הלחות שאני צריכה בלילה. מוצר מטורף באמת. בשקט בשקט עושה את כל מה שאנחנו צריכות ממנו.

מחירים: 217 ₪ – 50 מ”ל, 306 ₪ – 100 מ”ל. לינק לרכישה >>




biolmin-c serum סרום פנים

הסרום שקראתי עליו מלא המלצות בעיקר בשל היותו מכיל ויטמין C בטכנולוגיה חדשית שלא מתחמצנת. שוב מוצר נעים, נספג בקלות. הרבה פעמים אני מרגישה שהסרום כבד ואני לא צריכה או רוצה לשים מעל קרם לחות, ופה ממש הרגשתי שהקרם לחות מתנהל כמוצר משלים מעולה מעליו ושהם משתלבים מעולה.

מחיר: 439 ₪ לינק לרכישה >>


biolumin-c eye serum סרום עיניים

עם הסרום הגיע סרום עיניים מוקטן ועכשיו אני משתמשת בסרום במקום קרם עיניים בערב והוא ממש נעים וקליל.

הוא לא מלא לחות ונספג די מהר בעור, כך שאם את אוהבת את התחושה של שמתי קרם עיניים ואני מרגישה אותו על העיניים, לא תקבלי את התחושה הזו פה. אני נפתרתי מזה במחשבה שזה פשוט עניין של הרגל ועכשיו אני מאמצת חדש.

מחיר: 355 ש״ח לינק לרכישה >>


בסבון הפנים השתמשתי פעמיים אולי אולי שלוש פעמים כי נעזרתי בדוגמית. הרגיש מאוד נעים על העור וממש אהבתי שאין לו ריח מיוחד - אני ממש לא אוהבת שמכניסים בושם למוצרים. השתמשתי בו בקמצנות כי רק רציתי עוד ממנו, אז הוא ללא ספק הרכישה הבאה שלי ואני כבר רואה איך אני מכניסה אותו אוטומטית לשגרת הבוקר שלי.


מוצר נוסף שאני מחכה כבר לנסות בעקבות המלצות שלכן הוא הפריקלינס אבל אוכל להמליץ רק לאחר ניסיון.


אז אם המותג הזה חדש ואתן תוהות עם מה הכי שווה להתחיל?

הייתי הולכת על הפילינג אורז קודם כל, כי זאת ההתמכרות האמיתית ועל הקרם לחות. משם כל מוצר הוא בונוס מעולה. אם יש לכן את שני הראשונים אז אתן מוכנות כבר לאחרים להשלמת שגרת הטיפוח.

המטרה שלי עכשיו ועד לפעם הבאה היא ליצור לעצמי שגרת בוקר עם מוצרים נוספים של דרמלוג׳יקה ולהמליץ לכן על שגרה מלאה. כרגע המוצרים האלו משמשים לי לשגרה יומיומית בערב בעיקר והקרם לחות גם ביום. וגם אחרי הבריכה. בקיצור התמכרתי, הבנתם.


ספרו לי איזה עוד מוצרים אני חייבת לנסות או במה הייתן רוצות שאתנסה כדי לשמוע את המלצתי.



bottom of page