top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

שאלת השאלות: האם המייבש שיער של דייסון DYSON שווה את הכסף?

אני שונאת לייבש את השיער שלי אבל מאז שהסתפרתי קצר אני מבינה שאם אני רוצה שהוא יסתדר, אין ברירה וצריך לעבור את הטקס הזה.

לפני כמה חודשים פירסמתי באינסטגרם שנהרס לי מייבש השיער ואז המלצתן לי לנסות את מייבש השיער של דייסון DYSON. כל מי שאמרתי לה שאני שונאת מייבשי שיער - אמרה לי, ״חכי״. ״את לא מבינה״. ״תנסי ותביני״. אתן כבר שיודעות שכרגיל כמובן שאני מקשיבה לכן והלכתי לנסות. דייסון, שלוקחים כל דבר באקסטרה רצינות, הגיעו אליי הבייתה עם מדריכת שיער ועשו לי הדרכה על המכשיר ולימדו אותי מלא על ההיסטוריה שלו ועל היסטורית מייבשי השיער בכלל (כמובן שאחלוק איתכן). אז מזה כמה שבועות אני מתנסה במוצר החתיך הזה שנקרא מייבש השיער של דייסון ולהלן מסקנותיי ומה שלמדתי.


דייסון, מייבש שיער, חוות דעת, מה חשבתי, מייבש השיער, dyson
מייבש השיער החתיך של דייסון

פינת הידעתן?

אז קודם כל נתחיל בתחקיר שלי ומה למדתי על המוצר. מסתבר שמאז שנות ה60 שהמציאו את מייבש השיער, לא שינו אותו. 60 שנה לא נגעו ולא שיפרו משמעותית מוצר ביתי שנמצא בשימוש יומיומי אצל כה רבות מאיתנו.

אז דייסון החליטו להרים את הכפפה ועשו מחקר משלהם ושאלו נשים מה הכי מפריע להם במייבש השיער ומה הן היו רוצות לשפר. כששאלו אותי את השאלה הזו עניתי זמן ורעש. אני שונאתתת שלוקח לי כל כך הרבה זמן לייבש את השיער ואני שונאת ההתעסקות הזאת. והרעש? מה איתו? כשגור נולד הייתי צריכה לוותר על ייבוש השיער מלא פעמים כדי לא להעיר אותו. אז מסתבר שהרבה נשים חושבות כמוני ובנוסף לשתי ההערות שלי הן הוסיפו: היו שמחות למייבש שיער שלא הורס את השיער, לא חשבתי על זה בעצמי.


אז דייסון לקחו את הנושא ברצינות והחלו לבדוק איך הם מוצאים פתרון לכל הבעיות הללו והם הקימו מעבדה מיוחדת ועבדו 4 שנים על מציאת הפתרון. במחקר גם גיליתי שהם גרמו למשבר עולמי בתוספי שיער כי הם השתמשו בכמות מטורפת. הם גילו למשל ששימוש במייבש שיער בטמפרטורה העולה על 150 מעלות מזיק ושורף את השיער, אז על המכשיר הותקן רכיב לבקרת חום שמוודא שהחום שלא עוברים את הטמפרטורה הזו.


dyson, דייסון, מייבש שיער, מוצר למתולתלות, דיפיוזר
הקופסא והמתאמים השונים למייבש השיער של דייסון - הכל מתחבר עם מגנט באלגנטיות

אז מה חשבתי על המוצר?

קודם כל נתחיל בזה שהוא חתיך למות. כמו כל מוצר דייסון גם פה מורגשת ההשקעה והירידה לפרטים הקטנים. המייבש קל ביד, בכלל לא שמתי לב כמה המייבש שלי כבד ביד (מסתבר שבין היתר זה כי במייבש שיער רגיל המנוע הוא למעלה ולא בידית ואז זה ממה מכביד על לאחוז אותו), החלקים מתחברים אליו במגנט - מה שהופך את החוויה למתולתלות למשנת חיים כי הדיפיוזר לא נופל כל הזמן והכי שוס, הוא לא מגיע לטמפרטורות מטורפות.


כשיצאתי לבדוק את המוצר כל מה שעלה לי בראש זה האם הוא שווה את הכסף. נכון הוא חתיך יותר, אבל האם זה שווה את הדלתא? נכון הוא קל יותר, ואסתטי וקל לתפעול. למען האמת, בשימוש הראשון לא חשבתי שהוא משנה חיים וזה ביאס אותי כי כבר רציתי לבוא לפה עם בשורה. בדיעבד, מסתבר שכשהתחלתי להשתמש במייבש התחלתי עם העוצמה הכי נמוכה, ובאמת לא ראיתי שינוי בזמני הייבוש. לא חשבתי שצריך להשתמש בעוצמה גבוהה יותר כי אני באה מהקונספט הישן שחושב שזה שורף את השיער, אבל שכחתי את כל הבדיקות והמעבדות שדייסון עשו. בינתיים דייסון שלחו אותי למומחית לתלתלים שאמרה לי שממש אין לי מה לפחד מהעוצמה וברגע שהעלתי את העוצמה בקצת אפילו (חום 1-2 ועוצמת מאוורר 2) קיצרתי את זמן ייבוש השיער בלפחות חצי! חצי מהזמן! זה מבחינתי כבר שווה הכל. אני כל כך שונאת את ההתעסקות והבזבוז זמן בלייבש את השיער וככה בכמה דקות סיימתי עם הסיוט הזה.

לגבי הרעש, אני לא יכולה לומר לכם שעכשיו אני יכולה לשמוע שיחות לידי כשאני מייבשת את השיער אבל זה לגמרי לא ברמה שזה יעיר מישהו.


בקיצור, באתי הכי סקפטית והתמכרתי. השורה התחתונה בעיני והכי חשובה היא - שזה מייבש שיער ששומר על השיער. אני לא מפחדת להעלות את העוצמה או את החום ויודעת שאחרי כל כך הרבה מבחנים והשקעה בפרט הזה אני יכולה לסמוך על המייבש. אז אם את לא משתמשת הרבה במייבש שיער, אולי המייבש הזה הוא בגדר פינוק כייפי אבל לא מוצר חובה; אבל אם את משתמשת במייבש על בסיס קבוע - זו מרגישה לי פשוט השקעה נכונה בבריאות השיער שלך לטווח ארוך.


במקביל אני מתנסה עכשיו בתוסף השיער למתולתלות החדש של דייסון, שהוא כמו מסרק רחב. זה מוצר חדש לי ואני עדיין מחובבי הדיפיוזר אבל אני פותחת את הראש לעוד מוצר ואמשיך לספר על התרשמותי.


מוזמנות לשתף אותי בטיפים שלכן ומה אתן חשבתן על הדייסון ואמשיך לשתף את כולן.


הילי



bottom of page