top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

גילינו את רמת הגולן : האטרקציות הכי שוות למשפחה ולינה ולא בצימר ואפילו הטבה למלונות מטיילים

עודכן: 30 ביוני 2020

אמל"ק: אז עכשיו אם תזמינו חדר בכל אחד ממלונות המטיילים (יש מלא) תקבלו 15% הנחה! שזה משוגע. ההנחה היא בעצם 10% + 5% למזמינים און ליין, ונעשית בתשלום עם הקופון הקבוע שלנו Hilly.


בסופ"ש האחרון, אחרי חודשים בארץ, ואחרי שביטלו לנו את החופשה באיטליה, הבנו שזה הזמן לצאת לטייל בארץ. והאמת? אומנם חופשה קצרה אבל אם תסתכלו בסטורי זאת נראית חופשה מהאגדות. הכי אינסטגרם ויקיישן ובסה"כ ברמת הגולן!


מה עשינו? וואו מלא. ביקרנו ביקב אסף, עשינו טעימות יין (55 ש"ח לאדם כולל 5 כוסות). בסוף הטעימות, יצאנו הורים אחראים ואולי קצת שיכורים ורכשנו מארז גבינות, דגים ולחמים ויצאנו לשבת בחצר היקב. המארז פיקניק חמוד והוא מגיע עם עוד בקבוק יין (למה לא בעצם?), האווירה רגועה, וכייפית וגאיה התלהבה מהמרחבים ושהיא יכולה לרוץ שם בכיף. בעיקר התלהבה מהספסל פיקניק לילדים. ולאוהבי תמונות האינסטגרם, יש כרם מהמם מאחור שרק מחכה שיצטלמו בו (רק זהירות על הגפנים).


משם המשכנו לחוות הטורבינות. סעו עם הרכב עד למעלה ואל תתעצלו. נוף מהמם מלמעלה ועם הטורבינות המסתובבות זה ממש מרגיש הולנד. שוב, תמונות משוגעות יצאו לכם מפה לאינסטגרם (נסו לתפוס כמה שיותר טורבינות בתמונה ונסו אפילו עם קצת שעורה ברקע - מוש!).


משם המשכנו למסעד'ה (שלא משנה כמה תנסו לא תצליחו לכתוב את זה בוויז ולכן תכתבו "נידאל"), שם ליד מסעדת נידאל יש מוכר כנאפה פשוט מעולה. תרכשו איזה מגש או שניים וקפה שחור ואתם מסודרים!

לא באופן מתוכנן בדרך לקיבוץ דפנה היו מלא דוכני דובדבנים, כי זו העונה, אז עצרנו לרכוש 1 ק"ג דובדבנים שנקטפו כמה דקות קודם לכן ב35 ש"ח. אם יש לכם זמן וזו העונה - לגמרי תבררו על קטיף. יש מלא מקומות שווים, רק צריך להתקשר באותו הבוקר לראות שיש פרי ושהקטיף פועל באותו יום.







משם הגענו לקיבוץ דפנה. האמת שאני מאוהבת בקיבוץ הזה כבר שנים ומלא זמן אני רוצה להגיע למלון "ארץ דפנה" מאז שקיבלתי עליהם המלצה. המקום היה בדיוק מה שדמיינתי. מדשאה ענקית בין חדרים. הכל יפה ומסודר ובין החדרים עובר נחל דן ואפשר לרדת לשכשך. גאיה תוך שניה כבר נעלמה לנו ורצה לה במדשאות הענקיות.


החדרים מקסימים, ממש מרווחים, והכי חשוב בעיני - נקיים ממש! באמת שזאת הבעיה הכי גדולה שלי עם תיירות בארץ, ואני קצת מודה לקורונה בעניין הזה שאולי תביא לשינוי, אבל קשה לי עם זה שלא מספיק נקי בתיירות פנים. בחזרה לחדר - קיבלנו חדר ענק עם מיטה זוגית לגאיה (שהיא ספה נפתחת אבל כבר עם מיטה מוצעת וממש נוחה באופן מפתיע), לול לגור, ומיטה זוגית לנו עם כריות ממש נוחות שאפילו שמחתי לשם שינוי להניק במיטה.


אז כל-כך התלהבתי מהקונספט של המלון מטיילים שעונה על צרכי משפחה נופשת ובמחירים הגיוניים ולא חזיריים שהצעתי להם לשתף פעולה ולהציע הטבה לקהילה שלנו, והם ממש שמחו שנגיע! אז עכשיו אם תזמינו חדר בכל אחד ממלונות המטיילים (יש מלא), כולל "ארץ דפנה", תקבלו 15% הנחה! שזה משוגע. ההנחה היא בעצם 10% + 5% למזמינים און ליין, ונעשית בתשלום עם הקופון הקבוע שלנו Hilly.

רק תתייגו אותי שאתם שם שאני אוכל לעצמי את הלב! אבל בעיקר פשוט תעבירו את ההמלצה הלאה לשאר חברות הקהילה ונבנה לנו בנק טיפים בכל טיול שכזה.


אחרי הצ'ק אין הלכנו לסיור בקיבוץ ישר לרפת - בכל זאת תל-אביביים. גאיה אכן התלהבה מהפרות, ויש שיספרו לכם שגם אני ויש איזה סטורי מצחיק שתועד שם :) בדרך עברנו בגן שעשועים של הקיבוץ שכנראה הותקן בשנת 1984 ועדיין עומד והיא עפה שם ממש! ממש גרם לי לקנא בחיי הקיבוץ, והתחלתי להגיד דברים הזויים לעדי כמו בוא נעבור לפה. הוא מכיר אותי יותר מדי טוב, אז זרם איתי רק כדי לדעת שאין שום סיכוי.




בערב כבר היינו גמורים, אז עדי נסע מרחק של 5 דק' להביא המבורגר מקומפוס שקיבלתי כהמלצה מכמה מחברות הקהילה ואכן היה מעולה. לגאיה הזמנו שניצלונים שהיה ממש טעים, ולא סתם מנת ילדים מעפנה כזאת, ולנו המבורגרים עם צ'יפס בטטה (מומלץ!)





למחרת, היו לנו מלא תוכניות אבל אז שמעתי מחברת קהילה שסיפרה לי שלאח שלה, גיא, יש עסק להשכרת אופניים וסיורים בדפנה ושממש כדאי לנו לנסות. אז בספונטניות מצאנו את עצמנו בגולף קארט בסיור עם מדריך מהמם בשם דניאל שהוא פנסיונר של הקיבוץ, והראה לנו את כל המקומות השווים בדפנה, כולל מעיינות מהממים (המחלק והלגונה). המלצה שלי אליכם היא - תביאו בגדי ים ותיכנסו למים, לא משנה כמה קר או חם בחוץ, המים תמיד באותה טמפרטורה (קרים!) אבל ממש כיף לטבול. ותתקשרו לגיא @tiyuliey_hadan.







bottom of page