top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

פריט חובה בארון לעונה: מכנסי קולוט - say what?


 

פריט הלבוש האהוב עליי ביותר העונה הוא ללא ספק מכנסי הקולוט (culottes) או בעברית מכנס חצאית. הculotte מגיעים מצרפת במקור, ומשם גם מגיע שמם, שאומר תחתוני נשים בכלל בצרפתית. הם כיכבו בשנות ה60 וה70 ועושים קאמבק מטורף ומחמיא באביב האחרון ובסתיו המתקרב. פריט חובה בכל ארון פאשניסטה לסתיו הקרוב.

אז מה הם בעצם?

בואו נתחיל ממה הם לא - הם לא מכנסיים קצרים, הם לא חצאית, הם לא ארוכים מדי אבל גם לא קצרים מדי - הייתי מגדירה אותם כמכנסיים רחבים שעוברים את הברך ומקנים לוק של חצאית.

הקולוט (תגידו עם מבטא צרפתי) מספקים לנו לוק חכם, מתוקתק, של אופנה עילית פריזאית ושיק לא מתאמץ.

למי המכנס מתאים?

זה אולי נראה שהם לא מתאימים לכולם (וכמובן שרק לדוגמניות בגובה 1.80 מ׳) אבל זה הכל עניין של למצוא את הדגם שמתאים לך. לי הם היוו פתרון מושלם לגוף שאחרי הריון - הם מסתירים מספיק אבל עדיין שומרים על סקסיות וסטייל.

אז איך לובשים אותם?

הלוק החביב עליי ביותר, בייחוד עם תינוקת על הידיים או בסביבה, הוא עם סניקרס שטוחות. אישית אני ממליצה על סופרגה לבנות או אדידס קלאסיות (כמו שהיו לנו בתיכון) להשלמת הלוק הפריזאי המושלם.


​​

כמובן שללוק ערב יותר מתוחכם תוכלו להלביש את המכנס עם עקבים, עם נעלי בובה מחודדות או אפילו עם נעלי אוקספורד.

המכנס מאד מחמיא למבנה הגוף הנשי ולכן יראה הכי טוב עם גופיות או חולצות צמודות שידגישו את קו המותן, חולצות רחבות שתכניסו לתוך המכנס או לאלו מאיתנו שיכולות להרשות לעצמן - חולצות בטן.

בעיני הגזרה הכי מחמיאה היא הגזרה הגבוהה וכיסים זה תמיד home run.

ובואו נדבר רגע על חולצות הבטן. הקולוט עושים חסד עם חולצות הבטן ומאפשרים לנו להלביש אותן למראה ערב קלאסי ואלגנטי לעומת האופציה הזולה והחשופה שקל להדרדר אליה עם חולצות בטן.

הנה כמה אופציות להשראה.



בחורף תוכלו להלביש למכנס ג׳קטים קצרים בגובה המותן ולגבוהות שבינינו יהיה פה יותר משחק כאשר הן יוכלו ללבוש גם ג׳קטים וחולצות אובר סייז מעל ללוק של אופנה עילית מתוחכמת.



איפה קונים?

כפריט החם של העונה, כל הרשתות והמעצבים מחזיקים דגמים שונים של קולוט, כך שהמחירים נעים בהתאם.

תוכלו למצוא אותם באסוס ב30 פאונד


או באסוס ב70 פאונד


בזארה בגזרות שונות מ70 ש״ח ועד 300 ש״ח


וכמובן במותגי היוקרה - הנה למשל אופציה פחות שווה לכל נפש אבל הורסת ביופייה מהקולקצייה של Dior


אז מה הלוק שמתאים לכם? שלחו למערכת תמונות להשראה!

אם אתן לא בטוחות אם המראה עובד, שתפו בעמוד הפייסבוק שלנו וקבלו עצות מבנות הקבוצה. זכרו אנחנו פה בשביל להעצים אחת את השניה, לא בשביל להרוס.

התמונות לקוחות מאתרי אסוס, זארה ובלוג fashiontag.

bottom of page