top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

מנעול חכם של ENTR - מה חכם בו ומה עומד מאחורי הבאז?

בזמן מעבר הדירה, כל פעם היינו שוכחים את המפתחות של הדירה החדשה או של הדירה הקודמת ונתקעים בחוץ.

זה רק אישש לי את מה שבכל מקרה רציתי - להתקין מנעול חכם של ENTR@ בדירה החדשה ולא לדאוג יותר למפתח ולעצבים ולהישאר תקועים בחוץ.

קיבלתי על המנעול מלא המלצות וברגע שהגיע המתקין הנחמד ממש הבנתי גם למה. אחרי ההתקנה הוא תידרך אותנו בסבלנות על המכשיר העתידני שהכנסנו הבייתה ומאז אני בעיקר ממליצה על החברה והשירותיות.


אז כבר הבנתם שאני מרוצה, אבל בשורות הבאות אנסה לפרט למה.


אז מה טוב במנעול החכם הזה?

כדי להיכנס הבייתה - לא צריך מפתח, את זה כבר אמרנו.

הדלת נפתחת מבחוץ על ידי טביעת אצבע של בני המשפחה - זהו, לא צר


יך מפתח. כשיש ילדים גדולים יותר זה בכלל מושלם, לא צריך להחביא מפתח והילדים לא מאבדים מפתחות בשכונה - הם פשוט נכנסים כשהם רוצים.



ומה קורה כשאמא שלי מגיעה או כשהגיע היום של העוזר?



לכל אדם שאנחנו בוחרים לאפשר לו כניסה - אותם אנשים שהיו מקבלים מפתח אחרת - יש קוד כניסה לדלת. וכשמדובר בעובדי הבית אז הקוד שלהם תקף בימים ושעות מסוימים בלבד.







מתוך הבית אני פותחת את הדלת עם אפליקציה מרחוק, שזה מעולה כי אני לא צריכה לקום כל שניה, אבל זה כן קצת מלחיץ את השליחים 😂 סליחה!! בחיי שהשארתי טיפ במשלוח.

טכנולוגיה. כן.

(כנסו לREEL באינסטגרם שלי לראות איך זה עובד - לינק)



ההתקנה:

חברת YALE שלחה מתקין סופר נחמד שהגיע והחליף לי את המנעול הקיים ואז הסביר באריכות את כל מה שעליי היה לדעת לגבי השימוש במנעול החדש.



ההתקנה בד"כ אמורה לקחת כמה דקות, ברור שבמקרה שלי היא בדיוק לקחה יותר כי אני תמיד מקרה מסובך זה ידוע, אבל הכל נעשה במקצועיות ובנועם.



אז כן, אני ממליצה. זה קול. זה הופך את הבית ל"חכם" בדקה וחצי ויותר מהכל - חוסך לי דקות יקרות של יציאה מהבית של אף פעם אין לי מושג איפה שמתי את המתפתחות שלי בדיוק כשהמונית למטה או גאיה מאחרת לגן.


מוזמנים להיכנס לאתר של @yalehomeisrael לקבל עוד פרטים 🤍



*פוסט זה נכתב בשיתוף עם חברת Yale ישראל.


bottom of page