top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

ההמלצות שלי לSHOPPING IL וחג הרווקים הסיני 2020

עודכן: 11 בנוב׳ 2020


ההמלצות לסיילים הכי שווים שמצאתי ברשת.

נשארתי ערה כל הלילה כדי לחרוש את האינטרנט ואני מאמינה שמצאתי פה נבחרת מנצחת. אני מאמינה שיהיו העתקות די מהר, וזה ממש בסדר ❤️

אני רק כן מבקשת שתרכשו דרך הלינקים שלי וכך דרך אפילאציה אני משתכרת כמה שקלים על כל רכישה ❤️.


יאללה נתחיל?


מותג משקפי השמש שמביא את המשקפיים המהממים האלו מדנמרק ב20% על כל האתר. המשקפיים עשויים פלסטיק ממוחזר שזה מהמם כי אנחנו גם שומרים על הכדור עבור הילדים, והשוס - הכל ONESIZE מגיל 18 חודשים ועד לגיל 10 וזה מייתר את הצורך למדוד. כל הצבעים כך שאי אפשר ליפול.


ומבצע בזק - קופון EXTRASHOPPINGIL יתן רק לנו הנחה נוספת על כל המבצעים!!



המזוודה המיתולוגית של אסתי לאודר ב499 ש"ח. ובכלל יש מבצעים היסטרים ומלא מתנות שוות אז שווה להיכנס לרכוש.


התחילו מבצעים באופן מפתיע וכל האתר בעד 70% הנחה

בקופה באופן אוטומטי כבר יוזן לך קופון הנחה (ואם זה לא קרה אוטומטית אז 1111) ובנוסף לכל זה : תקבלו חודש חינם למנוי לשיעורים של ALO YOGA און ליין שעוד לא ניסיתי אבל הבנתי שאמור להיות מטורף ו... קבלו את זה: משלוח חינם לארץ!! כן , חינם. אני רק אזכיר שמעל 75$ יש לנו מע"מ לשלם אז לנסות להגיע לפחות או לשלם קצת מע"מ עדיין יוצא משתלם.

עכשיו קבלו את זה - המזרן המושלם האגדי של ALO יצא עכשיו 269 ש"ח אחרי הנחת הקופון (שזה 80$ ולכן תשלמו קצת מיסים) והמשלוח חינם. דיל הכי טוב שראיתי למזרון הזה.


דרמלוגי'קה במבצע מעולה על כל האתר, כך למשל הפילינג אורז שאני ממש אוהבת וסיפרתי עליו בהרחבה פה גם הוא ב30%. מוזמנות להיכנס לפוסט שלי עם כל ההמלצות או ישירות לרכישת המבצעים באתר כאן.



כל האתר של טופשופ ישראל ב25% (לא כולל פריטים בסייל) עד ה14.11 וכל הלוק הבא משם. מצרפת לכן לינק.


אני חשה גאווה והתרגשות כל פעם שאני חושבת על המותג הזה. פשוט מותג ארץ ישראלי איכותי בעיני. ייבוא של מותגי איכות ללא פשרות. זה מסוג הרכישות שאני הכי אוהבת - לקנות אחד וטוב. זה אפילו קצת לא טוב להם, אני קונה נעליים של ג'פרי והן מחזיקות לי שנים ואני לא צריכה לרכוש שוב. אז על מה אני ממליצה? בתכלס כל דבר של ג'פרי - שיהיה לכן נח ויפה, זה כל-כך חשוב בימים אלו להרגיש שנח לנו. ובבקשה לכן לינק לרכישה.



גם קליניק במבצעים משוגעים ומפנקים במלא מתנות וגם להם יש מזוודה עם מלא מוצרים


25% על כל האתר. באמת מבצע קיצוני. הוא בטח יימשך גם לבלאק פריידי - אבל שימו לב שהסחורה תלך ותפחת אז לא שווה לחכות ולקחת סיכונים.


מזכירה שממש אודה לכן שתשמשו בלינקים שלי (בייחוד בעת הצ'ק אאוט).


יש עוד כמה המלצות בקנה שאני מנסה לחדד לכן ואמשיך לעדכן את הפוסט הזה כאן ובסטורי ❤️


אם יש לכן המלצה ממש שווה, כמובן שתפו איתי גם ואוכל לשתף את כולן.


הילי

bottom of page