top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

רשימת המוצרים הכי שווים לילדים באליאקספרס

"חופשת" לידה היא תקופה מצויינת לבזבוזים. אין יותר כיף וקל מלהזמין דברים באינטרנט בקלות בזמן שאנחנו מניקות או מרדימות את התינוק עלינו. עם זאת, הקלות הזאת היא גם סופר מסוכנת וגורמת לנו לרכוש הרבה דברים שאנחנו לא בהכרח - או לא בכלל - צריכות. כל מבצע נשמע מפתה וכנראה שהחלטות שמתקבלות ב4 בבוקר הן לרוב לא החלטות טובות.


אז כדי לעזור לכן לקבל החלטות חכמות, התנדבתי להיות שפן ניסיונות וריכזתי עבורכן את כל הלינקים שעבדו בשבילי ואני ממליצה עליהם מאלי אקספרס. או כמו שקרובת משפחה-רחוקה שלי מצוטטת שאמרה לבעלה בעודה חוזרת עם 12 שקיות ממייסיס: היה סייל ואני בעצם חסכתי לך מלא כסף. (פמינסטיות חברות יקרות, נסו להסתכל על החלק המשעשע במשפט הזה, הוא נאמר בשנות ה80 בניו יורק).


אז יאללה לרשימת הדברים שהזמנתי עד כה:


ההמלצה הכי טובה שיש לי לתת לכם, כי עדיין בשוק מהמוצר הזה, זה חיתולי הבמבוק האלו. גדולים, נעימים בטירוף - ברמה של אדן ואניס ואפילו יותר נעימים, וההדפסים משגעים. קניתי שלושה, שניים לקטנצ'יק ואחד עם ריינבואס ויוניקורנס לגאיה.


קניתי שניים - אחד יושב בתיק החתלה ואחד משמש "ערכת לילה" לסלון כי השידת החתלה בחדר של גאיה ואנחנו לא מחתלים את הקטנצ'יק שם בלילה כדי לא להפריע לה. ממש חמוד, אמור להיות נגד מים (לא ניסיתי) ומכיל כמה חיתולים, משטח החתלה ונגיד חבילת מגבונים חצי מלאה.

בדומה לחיתול הבמבוק הגדולים למעלה: זול, נעים, והדפסים מעולים. הזמנתי שחור לבן והגיע מהר וממש חמוד.

גם אלו ממש יפים אבל עוד לא ניסיתי להזמין אותם, הם יושבים לי בסל. לינק:

ראיתי את הבובה הזאת במלא חנויות ילדים בארץ כשגאיה נולדה והייתה לי משיכה בלתי מוסברת אליה, אבל היא תמיד הייתה לי יקרה מדי. והנה פתאום היא הופיעה לי בשיטוטים באלי. עוד לא קיבלתי אותה אבל אני רואה שיש עליה ביקורות מעולות. יש כל מיני חיות נוספות, אם שועלים לא עושים לכם את זה.

המלצה קצת פחות חוקית... קניתי או קיבלתי ארגונית כזאת לעגלה בדיוק, רק בשחור, של חברת סקיפ-הופ כשגאיה נולדה. היא עולה משהו כמו 100-120 ש"ח בחנויות התל-אביביות ואולי טיפונת פחות באמזון. רכשתי את הארגונית הזאת עכשיו באלי, הפעם באפור/לבן, ותקשיבו זה בדיוק אותו מוצר. אפילו מגיע באריזה של סקיפ-הופ. בקיצור כנראה אותו מפעל או חיקוי ממש טוב. לא חוקי אבל בהחלט דיל משתלם.

הזמנתי, את היוניקורן לגאיה. עוד לא הגיע אבל תראו איזה יפה הוא?? אם הוא יהיה מהמם כמו בתמונה, הדובי הזה בדרכו אליי גם ללא ספק.

הרי כולנו מסתובבות עם העגלה וחייבות לרכוש כמה דברים בזמן שהקטנים בדיוק נרדמו. איפה אמורים להניח את כל הדברים האלו? אני מקווה בשבילכן שלא על התינוק (קרה לטובות ביותר). הזמנתי את אלו, נראית אחלה איכות ואני מקווה להתשמש בהם הרבה.



מחכה כבר לשים לגאיה, ורוצה להזמין כבר בעוד צבע.


עוד לא הגיע אבל נראה מקסים. גם את זה ראיתי בחנות תל-אביבית במחיר מופקע.


זה הכל להפעם.

מבטיחה עוד פוסט עם מוצרים לבית מאלי וכמובן עוד דברים לילדים כשיהיו באמתחתי עוד המלצות.

מוזמנות בינתיים לשתף אותי בהמלצות שלכן שאוכל להתנסות בעצמי או כדי שאשתף עם האחרות וכמובן לספר לי מה חשבתם על הפוסט והמוצרים :)

הילי

bottom of page