top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

המדריך להפקת אירועים ביתיים (או איך הרמתי הפקת פינטרסט מוגזמת לילדה בת שנתיים)


מסיבת פינטרסט לגיל שנתיים לגאיה.

לא יודעת למה זה חשוב לי שלגאיה תהיה יומולדת מושלמת, כזאת כמו בתמונות של פינטרסט. ברור שהכי חשוב שיהיה לה כיף וגם עם עוגת שוקולד הכי פשוטה היא תהיה שמחה בגיל שנתיים, אבל משהו אצלי חייב לעשות את זה מושלם.

אני חייבת לציין שאני בדרך-כלל (כשאני לא חולה עם חום כמו השנה) מאד נהנית מההכנות. לכן, הפוסט הבא מוגש לכן עם אזהרה מיוחדת: מכל ההמלצות פה תקחו את ההמלצה הבאה - תשקיעו רק אם זה לא מרגיש לכם כמו השקעה אלא פעילות כייפית. אחרת, עוגת שוקולד ונרות ב10 ש"ח וכמה בועות סבון ישיגו את אותו אפקט עבור הקטנטנים.


האבטיחים. השראה מפינטרסט. מתכון בהמשך.

אז אם אתן אמיצות ושרדתן את ההקדמה הנה המדריך להפקת האירוע.

1. בחירת נושא לאירוע. שנה שעברה בחרתי בנושא של חדי קרן unicorns והשנה החלטתי על מסיבת פלמינגו טרופית.

2. קבלת השראה: פינטרסט. זה החלק הכי כייפי בעיני. אם את אמא חדשה ועוד לא הכרת את התנ"ך להשראות אז אני מאד נרגשת להיות זאת שתשנה את חייך. פינטרסט הוא מקור מעולה לקבלת השראה לרעיונות לגבי כל דבר יצרתי בעולם, מעיצוב שמלת כלה, עיצוב הסלון או חדרי ילדים ועד הפקת ימי הולדת. דרך אגב, אתר פינטרסט הוא גם דרך טובה לענות על השאלה של השלב הראשון - באיזה נושא לבחור.

אז עכשיו שיש לנו נושא פשוט תחפשי את הנושא (רצוי באנגלית) באתר והחלק הכי חשוב - כפתור SAVE. תייצרי לך תיקייה ייעודית ותוסיפי את כל ההשראות שמתאימות להפקה, סליחה יומולדת, שאת מתכננת.

3. האקסל. כן, כן, אני חנונית וחולת סדר ולכן אקסל זה הכלי שלי לניהול פרוייקטים מסוג זה. כמובן שזה לא כלי סקסי ואתן חושבות על משרדי רואי חשבון או איזה תקציב בעבודה בהקשר של האקסל, אבל אם הוא משמש לניהול פרויקטים בעבודה למה שזה יהיה שונה בבית? תורידי מעצמך רשימות שהולכות לאיבוד. אקסל, או יותר טוב, גוגל ספרדשיט הוא כלי מצוין לארגן את כל מה שצריך ואז היתרון המעולה של לחלוק את המשימות עם עוד אנשים! מה יותר מזה??

השנה בהיסחפות מיוחדת החלטתי גם לעשות את היומולדת בפארק ליד הבית מה שגם הוסיף לוגיסטיקה מכבידה של לסחוב את הכל, לדאוג שהכל יגיע יפה כמו שהוא היה בבית וכמובן השיא התל-אביבי: חיפוש חניה :) כל תתי המשימות כולל הדאגה לחניה נכנסו לאקסל ולכל משימה היה owner שדאג שתתבצע.

4. מתנדבים. כן, כן, הגיע הזמן להודות שאנחנו לא יכולות (או יכולות אבל פשוט מעדיפות שלא) לעשות הכל לבד. ולכן לצורך ההפקת מומלץ להיעזר בחברים טובים שיגיעו מוקדם לעזור בהכנות. חשוב כבר באקסל להקצות משימות וowners לכל מתנדב, אה התכוונתי חבר.

אז הנה קצת תמונות שיעשו לכם חשק וגם מתכונים חשובים בהמשך:


האבטיחים. השראה מפינטרסט.


מתכון לאבטיחים:

1. חותכים אבטיח שלם לפרוסות עיגולים שווים. כמו שהייתם פורסים תפוח אדמה לצורך העניין.

2. חותכים כל עיגול אבטיח ל8 פרוסות שוות - בעצם עושים מציירים כוכבית עם הסכין

3. תוקעים שיפודים אסטטיים ורצוי מספיק עבים בכל חתיכה

4. ובתאבון!

לימונדה ורודה. מושלם!


מתכון ללימונדה ורודה:

אתם לא תאמינו אבל לימונדה ורודה עושים מ - סלק!

1. מרתיחים כמה סלקים במים

2. מעבירים את הנוזל לכלי גדול, מוסיפים לימונים סחוטים, קרח ואם זה רק למבוגרים - אז גם ערק.

3. עדיף להגיש במיכל נח למזיגה ושמצטלם יפה.

4. אפשר להוסיף קצת מי סוכר.



ספרו לי איך ונתראה ביומולדת מספר 3.

הילי


bottom of page