top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

הכניסה לפוסט הבא מותרת למתולתלות בלבד


אני לא אתיימר להגיד שהבנתי את כל סודות השיער המתולתל, בעיקר כי הבנתי משהו חשוב אחד והוא שלכל אחת מאיתנו יש תלתלים אחרים והיא צריכה למצוא מה הכי נכון לה. עם זאת, גיליתי מכנה משותף וסוד מעניין אחד לכולנו, ואם את עוד לא מכירה הגיע הרגע לשנות לך את החיים.

לפני כמה חודשים העזתי והסתפרתי קצר. כן, שיער מתולתל. כמובן שמסתבר שגם את זה צריך לדעת לעשות כמו שצריך כדי שלא נראה כמו איזה דודות ואם תרצו המלצות לספר אז בכיף אעביר :) העניין עם שיער קצר הוא שהוא לא נאסף בקלות ושהוא חייב להיראות "בול" ומדויק כל הזמן. אז סוד שהספר שלי גילה לי (ויש מצב שידעתי עליו כבר לפני והתעלמתי) הוא השימוש במוס (או במה שאתן משתמשות אחרי החפיפה) ואז ייבוש בדיפיוזר! תקשיבו, זה החיים. השיער מתייבש עם הנפח הנכון ובלי השוונצים המעצבנים האלו. אז רצתי וב30-40 ש"ח רכשתי לי את הפלסטיק הסודי שמתלבש על הפן וישנה לי את שגרת הטיפוח.

התמכרתי. ואז צצה הבעיה.

הבעיה היא שהדיפיוזר הזה הוא חתיכת פלסטיק ענקית וכמי שנוסעת הרבה, הוא פשוט לא מתאים. אל חשש, אני לא אגרום לכן להתמכר למשהו רק כדי לאכזב: אחרי התייעצות בקבוצת "מתולתלות" בפייסבוק הסתבר לי ולאחרות שיש דיפיוזר לנסיעות! הוא מתקפל קטן קטן ונכנס במזוודה. חברה ישראלית בשם אמיקה שמבצעת משלוחים עד הבית הצילה אותי יומיים לפני הנסיעה האחרונה וכמובן שרכשתי בורוד, כי אם כבר אז כבר. הם גם צירפו כמה דוגמיות שוות של המוצרים שלהם שלא הכרתי קודם אבל השתמשתי בנסיעה והתבררו כממש טובים!

אז מצרפת תמונה וקישור למוצר ואיך אפשר בלי הנחה משתלמת לקוראות הבלוג? אז בבקשה: 15% הנחה קבועה על כל רכישה שלכן באתר אמיקה על כל המוצרים, פשוט הכניסו את הקוד 15898 בקופה ותהנו! (יש גם 15% ללקוחות חדשות אבל אני מציעה לכן להשתמש בו לפעם אחרת כדי שלא יתבזבז :))

תהנו וספרו לי איך היה!


bottom of page