top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

ארון ההריון שלי

עודכן: 1 ביולי 2020

הרבה מכן שואלות אותי באינסטגרם על בגדי הריון, נעליים נוחות בהריון, או פשוט בגדים שאני לובשת בהריון. לכן החלטתי לרכז לכן כאן את מיטב המלצותי להריון. על איזה פריטי חובה אני ממליצה בארון ההריון, איזה בגדים שווה לרכוש שגם ישמשו אותנו אחרי ההריון, על איזה בגדי הריון שווה להוציא הרבה כסף ועל איזה עדיף להוציא פחות, מה הכי נוח והטיפ הסודי שלי - בגדי ספורט שווים להריון!


כמה זה חשוב להרגיש טוב עם עצמך בהריון. גם ככה הכל מסורבל, לא משנה כמה תשמעי מהסביבה שאת יפיפיה תרגישי שמנמנה ובתכלס אנחנו בהחלט מעלות כמה ק״ג עודפים בכמות זמן מהירה. לא נוח ולא בהכרח כיף. דווקא בגלל זה אני בעד לחגוג את ההריון כמה שיותר ולהשקיע בבגדים שיגרמו לנו להרגיש בנוח ולהרגיש הכי יפות בעולם. תמיד יש את השיקול הזה: בשביל מה להוציא כל-כך הרבה כסף אם זה רק לכמה חודשים? בהחלט חשבתי ככה בהריון הראשון, אבל הפעם אני בעד לפרגן לעצמי. זה לא אומר לרכוש שמלות רק ב600 ש״ח אבל זה כן אומר להוציא על מה שעושה לי טוב.

ריכזתי עבורכן את מיטב הטיפים שאספתי עד כה בהריון וחצי, ממחירים מגוחכים עד פריטים שאני ממליצה להשקיע בהם. הכל עם הרבה מחשבה וכמובן לינקים לרכישה מהירה כדי שלא תצטרכו לצאת מהמזגן בחום הזה.

תהנו ושתפו אותי אחרי זה במה קניתן ואם תרצו אשתף עם העוקבות באינסטגרם!

אז יאללה.


בגדי הריון. כאלו שאמורים להיות בגדי הריון.

בהריון הקודם לא השקעתי ב״בגדי הריון״. לא הבנתי את הצורך הזה. פשוט קניתי בגדים במידות גדולות יותר בחנויות רגילות ו״הסתדרתי״. הפעם לא היה בא לי להסתדר פשוט ושיתוף פעולה של הבלוג עם אבישג ארבל חשף אותי לעולם שלא הכרתי. בגדי הריון שמותאמים להריוניות, וגיליתי שיש סיבה לכך. בגדים נוחים, בדים נעימים, ולא פחות חשוב - יפים וגורמים לך להיראות יפיפיה גם בהריון. סיפרתי את זה כבר כמה פעמים באינסטגרם אבל אשתף אתכן גם פה - בזמן הביקור הדי ארוך שלי בחנות בבזל (אני פשוט לא משהו בהחלטות הרות גורל כמו איזה מכנס קצר לקחת) נכנסו ויצאו בנות רבות, אבל מה שהיה מיוחד בחוויה היה שרק בחורה אחת יצאה בלי לרכוש משהו! כולן נכנסו, מדדו או לא מדדו, קנו ויצאו. לא ראיתי conversion כזה בחיים. אז כנראה שהסוד הוא לא כזה סוד, ומי שנחשפה לחנות מבינה למה להמשיך לקנות שם.

מה קניתי?

הפריטים שאני הכי מתקשה איתם בהריון קשורים במכנסיים - אם יש משהו שעדיף לקנות ספציפית בייעוד להריוניות אלו הם מכנסי הריון בעיני. אוסיף על זה, שלמדתי הפעם שצריך לקנות את המכנסים האלו דווקא בחנויות לבגדי הריון - ותיכף אגיע גם לזה.

אז לקחתי לי 2 מכנסיים קצרים שאני חורשת עליהם (אחד לבן בלי כפתור הכי נוח בעולם; אחד ג׳ינס קצר חתיכי) והפריט המיוחד והשווה שמצאתי הוא האוברול הריון. אין חמוד מאישה בהריון עם אוברול. אני אומנם נראית כמו כדור וקשה לי עם זה אבל מבחוץ אני יכולה להבין את המחמאות ואת זה שזה יפה. אני לובשת אותו בעיקר כי זה מיוחד ומגוון לי את הארון בתקופה מנומנמת ומצומצמת זו שאני פחות משקיעה בבגדים משוגעים.


עכשיו בואו נדבר על הבגדי הריון של אסוס. האמת מאכזבים! מלבד החולצות האלו ועוד ג׳ינס (מצרפת לינק) ממש התאכזבתי. המידות ממש לא היו המידות שחשבתי, הג׳ינסים לא נוחים בכלל, ואולי מתאימים להריון אבל בהכררח לא קולעים למטרה של גם להיות נוחים בתוך כל הדבר הזה. בקיצור - לא ממליצה בכלל. על מה אני כן ממליצה, על הפריטים המשלימים או על הבגדי מותגים שהם מחזיקים ויכולים להתאים גם להריון. ראו תחת הכותרת ״בגדים שאפשר ללבוש גם אחרי ההריון״.


בגדים שאפשר ללבוש גם אחרי ההריון

זה שאני בהריון לא אומר שהתגברתי על הצורך הבלתי נשלט שלי לקנות בגדים יפים, כל הזמן. פתרון פסיכולוגי בעיקר טוב שמצאתי לכך הוא לרכוש שמלות ובגדים רגילים שעשויים לשמש אותי גם אחרי ההריון. היתרון הנוסף הוא שיש מגוון גדול יותר מאשר רק ה2-3 חנויות שמוכרות בגדי הריון ושהרבה פעמים אלו בגדים זולים יותר. הפעם רכשתי לי סט שווה בזארה עם מכנס גומי שבינתיים בהחלט משמש אותי (נראה מתי הגומי יתחיל לכאוב), והמציאות היותר טובות היו השמלות האלו בGap. מה שאני אוהבת בGap הוא שהבגדים סופר נוחים ולא קורה להם כלום בכביסות ומחזיקים שימושים רבים.



את השמלה האפורה הזו ספציפית קניתי ביפן ואני חורשת עליה. היא פשוט נוחה וממש יפה (מצרפת תמונות חרישה להמחשה).



אז בהמשך למה שכתבתי על אסוס, אני בהחלט משתמשת באתר רק לרכישת מותגים שאני מכירה והם מחזיקים לדוגמא Weekday או and other stories. אז ראיתי גם את הפריטים האלו באסוס ואם לא הייתי כל-כך קרובה כבר ללידה עד שהם יגיעו, לגמרי הייתי מזמינה לי אותם עכשיו. לפחות שתהנו אתן:


עוד פריטים מוצלחים בעיני הם שמלת שמש של אתא ושמלת הכפתורים הלבנה שרכשתי ואתם מוזמנים להתרשם ממנה באינסטוש. גם לגביה אני תוהה עד איזה שלב בהריון היא תהיה טובה אבל כרגע היא מאוד מוצלחת.


פריטי חובה בהריון

הלבשה תחתונה טובה.

תחתונים נוחות. פעם קודמת לא הבנתי על מה כל המהומה, עד שבערך חודש שמיני/תשיעי חברה הכירה לי תחתונים גבוהות מדלתא. זה היה נשמע לי סופר סבתאי - אבל בהריון השני זה כבר must מבחינתי. פשוט תחתונים נעימות שגם מחזיקות את הבטן ועוזרות לשרירים. לא מצאתי לינק באתר אבל תחפשו בחנויות עצמן.


לאירועים שווים או סתם כשלובשים שמלה צמודה - מחטב של spanx. לא יקר ועושה את העבודה. מצרפת לכן לינק לאתר ששולח לארץ ישירות. אין עליו מבצעים אף פעם אז אין למה לדחות את ההחלטה :) פשוט פריט שחשוב שיהיה כי תמיד שבדיוק צריך או כשאת באה לצאת לעבודה ובא לך להיראות יפה, אז את אומרת הלוואי והיה לי כזה עכשיו. בקיצור, תקנו. עכשיו.



לצערי חזיות זה תמיד issue ועוד לא מצאתי חזית הריון או חזיית הנקה להמשך שעפתי עליה. מוזמנות לשתף אותי בהמלצות שלכן.


נעליים

יש הרבה נשים שמדווחות על נפיחויות ברגליים בהריון או ורידים. משהו שעבד לי טוב בהריון הקודם ואני מקווה שיצליח גם הפעם - זה נעליים נוחות. כל הזמן. כפכפי אצבע - בחוץ!

אתן רוצות נעל נוחה שתחזיק את הרגל ואת המשקל החדש ולא נסבול מכאבי ברכיים, גב או כל דבר אחר. את ההריון הזה אני עוברת בקיץ, אז אין ספק שנעליים פתוחות הן חלק מהמלתחה, אבל גם נעליים פתוחות, חשוב לי להשקיע בנעליים טובות ונוחות ולא ללכת בHavanes.

ההמלצה הכי טובה שלי להריון (והאמת גם לחופשת לידה) הן סניקרס בצבעים שמתאימים להכל. בהריון הקודם הייתי עם סופרגה לבן וזהב, ועכשיו אני הרבה עם גם איתן או עם אדידס וVANS.

אצרף לכן לינק גם לכפכפים טובות פתוחות.




בגדי ספורט

טייצים. הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לכן הוא להשקיע בבגדי ספורט בהריון. אלו הפריטים הכי יקרים שרכשתי לי ואני לא מתחרטת על אף אחד מהם. הם נוחים, גורמים לי להרגיש טוב עם עצמי כשאני מתאמנת וכל אלו רק דוחפים אותי לרצות להתאמן יותר. השוס הגדול של מה שאני הולכת לספר לכם, הוא שהבגדים שרכשתי אמורים להיות טובים גם אחרי ההריון. אני עדיין מחכה לראות אם זה באמת יהיה כך, אבל מכל הבלוגים שקראתי ומכל ההמלצות שקיבלתי - כולן אומרות שאכן הגומי הוא כזה טוב שהבגדים יהיו מהממים גם אחרי ההריון. טירוף!

אז הנה הסוד הכמוס שלי - מכנסי align של Lululemon. בד יוגה מושלם ונעים על הגוף והגומי מתרחב לו עם ההריון ואמור לחזור לעצמו אחרי כל כביסה. האמת הם באמת מחזיקים כביסה מדהים ואני יכולה לראות איך הם יהיו טובים לי גם אחרי זה. מקסימום הם יהיו טובים לשנה של אחרי (עד שהגוף ממש חוזר לעצמו] אין לי ספק.


לינק לalign ארוך וקצר מהאתר הבריטי שגם עושה משלוחים לארץ. אני אוהבת את ה״25 בארוך ואת ה״6 בקצר. לקחתי מידה 4 שזאת המידה שלי בדגם הזה גם לא בהריון.


חזיות ספורט. טופים לספורט קניתי בGap ביפן ואז הם היו כל-כך נוחים שהזמנתי לי בעוד שלושה צבעים. מה כל-כך טוב בהם? הבד נורא נעים ואני זוכרת שבהנקה העור ממש רגיש ואז חזיות נעימות זה חשוב ממש! אותה תחושה קורת לי גם בהריון אז בד כותנה נעים אבל שעדיין מחזיק, חשוב לי יותר מאשר הבדים האקסטרה מחזיקים/מנדפי זיעה של Nike לצורך העניין. דבר נוסף שבהחלט לא מזיק - הן לא יקרות בכלל. הלינקים מטה הם לחנות של גאפ בארה״ב ועושים משלוח לארץ. אז למה את מחכות?


ולקינוח איך אפשר בלי רשימת אביזרים מעולים ואופנתיים לעונות הקרובות שתמיד עוזרים לנו להרגיש יותר טוב! גם אם את בחודש תשיעי עם שמלת טריקו אוברסייז פשוטה, קצת אבזור בשניה משדרג את הלוק וגורם לנו להרגיש יותר טוב. מצרפת לכן את ההמלצות שלי.



תהנו, שיעבור בקלות והכי חשוב שנצא כולנו עם ידיים מלאות!

הילי


*** הרבה מכן שואלות אותי למה אני חולקת את כל המידע הזה ומה יוצא לי מזה. הערך האישי שלי בלכתוב בלוג הוא סיפור לבלוג משלו, בקיצור אני באמת נהנית לחלוק איתכן טיפים שלקח לי הרבה זמן להגיע אליהם בעצמי - ולמה שגם אתן לא תהנו? לבלוג פוסטים כאלה אני מוסיפה לינקים לאתרים שאני אוהבת בלבד!! ועם חלקם אני גם עובדת בשיתוף פעולה (affiliation) אז אם אתן אוהבות את הטיפים ומתכוונות לרכוש, אשמח אם תשתמשו דווקא בלינקים שלי כדי שאולי גם ארוויח כמה שקלים ואמשיך לחלוק איתכן עוד ועוד טיפים לנצח. ****


bottom of page