top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

אז איפה אני קונה בגדים? והפעם בגדי יוגה ובגדי ספורט

עודכן: 2 ביולי 2020


לפני שנתיים פירסמתי פה פוסט שמסביר שבגדי ספורט או בגדי יוגה הם האופנה הבאה. מאז זה כבר ברור לכולם וגם לכל המותגים הגדולים שהחלו לייצר בגדי ספורט מהממים. אופנה זה כבר מזמן, עכשיו השאלה היא איזה טובים ואיזה שווים את הכסף.

או! טוב ששאלתם.

אז כמו שחלקכן כבר יודעות בגדי ספורט הם התמכרות אישית קשה שלי. לצערי בארץ עדיין יקר לקנות (לא הכל ותיכף אדבר גם על זה) ולכן אני מזמינה בעיקר מארה"ב ושולחת לארץ או לחבר שיביא לי כשהוא חוזר.

למה בעצם זה חשוב להשקיע כל-כך בבגדי ספורט?

1. בגדים שלובשים הרבה ומכבסים הרבה אלו הפריטים שצריכים להיות הכי איכותיים בארון.

2. שימו לב טיעון מעגלי: להיראות טוב בחדר כושר מדרבן ללכת שוב בחדר כושר, מה שמביא לזה שניראה טוב גם מחוץ לחדר כושר כי נתאמן יותר. זה אולי נשמע חלש אבל באמת שעליי זה משפיע, כייף לי להתלבש יפה ולהציץ על עצמי במראה באמצע השיעור וזה מדרבן אותי לבוא שוב.

3. אבל! וזה אבל חשוב - כדי שבאמת נוכל להנות מספורט, בגדי ספורט נוחים, איכותיים, נעימים על הגוף ומחזיקים זה קריטי.

4. לבסוף, זה אולי נראה כמו השקעה כספית גדולה אבל תראו פה בהמשך שזה לא חייב להיות כל-כך יקר ושאפשר לקנות מותגים איכותיים בזול.

אז איפה היינו? כדי שלא רק אני אהנה מכל הטוב הזה, ריכזתי לכם פה את מצעד מותגי הספורט האהובים עליי.

מותג יוגה עם פרינטים שווים ומלא סטים משוגעים שיעזרו לך להיות הבחורה הכי מיוחדת ביוגה. גם פה קוראות הבלוג יזכו להנחה של 10% על כל קניה באתר והם שולחים לישראל! שימו לב שניתן למצוא את המותג גם בארץ, יש כמה ייבואנים שמביאים אותו אבל המחירים בארץ הרבה יותר יקרים ומגוון הפרינטים מוגבל לטעם של הייבואן ;)


הטייצים המשוגעים של TEEKI מתוך האתר.

מותג מקסים שגיליתי ממש לאחרונה, כי מה באמת יותר מושלם מהטופ הזה? והנה עליי 20$ הנחה בקנייה מעל 100$ באתר בלינק הזה. הם כרגע שולחים רק בתוך ארה"ב אז אני שולחת למלון/למשרד לפני שאיזה חבר נוסע. את הטופ הזה בצבע קרם ועוד אחד הזמנתי גם מתוך מחשבה שהם יהיו יפים עם חצאית כחולצת בטן יפה ללבוש יומיומי, ולא רק לחדר כושר.


הטופים של OUTDOOR VOICES מתוך האתר.

וכמובן עכשיו כמובטח האופציה הישראלית המומלצת שלי.

מותג ישראלי שקם בשנתיים האחרונות ואני מאוהבת בו נקרא Lupop. בתמונה אתם רואים את הלוק שאני הכי חורשת עליו - הטיץ הזה וסופרגה לבנות וטישירט לבנה. המחירים לגמרי סבירים והנה החלק הכייפי, הקוראות של dressuptelaviv זוכות ל30% הנחה ממני לזמן מוגבל בקניה באתר עם הקוד TelAvivDressUp. לי יש כבר שני טייצים ואני מחכה כבר שהם ירחיבו את הקולקציה וייצרו טופים תואמים.


תמונה של הטייץ שלי מתוך אתר Lupop

ASOS

הפתעה! או לא באמת הפתעה, אבל הרשת הבריטית מציגה מותגים כמו Nike, Reebok, Puma, Adidas במחירים ממש שווים. עכשיו למשל יש סייל מטורף של 50% ואפשר לרכוש את הסט המהמם הזה בפחות מ100 ש"ח לטייץ. וכמובן שסידרתי לכם לינק ישירות להנחה ממש פה למטה. ואל תשכחו להשתמש בקוד הנחה IL17.




bottom of page