top of page
  • תמונת הסופר/תHilly Rejwan Sorek הילי רג'ואן שורק

5 המתנות המושלמות לגיל 2 (או על מי אנחנו עובדות? מתנות מהממות שאמהות יאהבו) - חלק א'

עודכן: 1 ביולי 2020


עוד לפני שגאיה נולדה יצרתי גוגל ספרדשיט מסודר עם כל המתנות שאני רוצה עבורי, אה סליחה, עבורה. כל מי שרצה לקנות לה מתנה ושאל מה אני רוצה חלקתי איתו את הספרדשיט המדויק. ידעתי בדיוק מה אני רוצה, כלומר, מה היא תרצה (אוף אני כל הזמן מתבלבלת). כך גם עשיתי למתנות לגיל 2.

אבל בואו נהיה רציניות רגע. אחד הדברים הכייפים במתנות לגילאים הקטנים האלו הוא שהם עוד לא גדולים מספיק בשביל להשתלט לנו ואנחנו עוד יכולות להחליט בשבילם. מה שאומר: מתנות מהממות שיקלעו בדיוק לטעם שלנו ולחדרי הפינטרסט שאנחנו במשימה מתמדת לעצב להם או למסלול הדוגמנות בגן.

אז כדאי לעשות את זה פשוט ריכזתי עבורכן את מיטב המתנות לילדים בני שנתיים שתוכלו למצוא בארצינו הקטנטונת ובעלת הסטייל כי אם אפשר לפרגן לעסקים ישראלים אז למה לא?

1. מצעים נעימים ושווים. בואו נדבר תכלס, מצעים זה חשוב. זה כיף לישון במצעים נעימים, מצעים איכותיים מתכבסים טוב ולא נהרסים והכי חשוב - איך זה משדרג את הלוק של החדר! אז הנה מעצבת שנכנסה לי ללב וחיכיתי המון זמן לפרגן לה. אז תכירו את המותג all about the kids. למרות שהפוסט הזה הוא 'אול אבאוט אס' ורק קצת 'אבאוט דה קידס' המותג הזה הוא הרבה איך שאני דמיינתי הורות. איך שדמיינתי שדברים יראו סביבי כשאני אהיה אמא. קשה היה לי לבחור על איזה מוצר להמליץ בפוסט הזה אבל הפעם בחרתי במצעים המושלמים האלו. יש אותם לגאיה כבר משהו כמו חצי שנה ואני לא צריכה לספר לכם כמה כביסות הם כנראה עברו בתקופה הזאת, ותקשיבו הם עדיין נשארים רכים ויפים. בקיצור אני מתה עליהם.


מצעים, רגלי תינוק, הילי שורק, מתנות לגיל 2, מתנות ללידה
all about the kids מצעים

מצעים מושלמים של All About the Kids

2. בגדים בגדים בגדים. אף פעם לא יהיו מספיק מהם מסתבר. אני מוצאת את עצמי מתעסקת בלקנות לגאיה בגדים יותר מאשר לעצמי לפעמים (גם לכן זה קורה?). אז הנה מותג מושלם שאני לא מצליחה להבין למה הם לא מייצרים את אותם בגדים גם במידה שלי כי זה היה חוסך לי הרבה מהזמן. פלמינגו קידס.

לגאיה יש את הבגד ים המקסים הזה שלא מפסיקים להחמיא לנו עליו כשאנחנו בים, והחלק הכי טוב? השרוולים הארוכים המהממים האלו מסירים ממני את הרגשות אשם על שזה לקחתי אותה לים בשמש וחוסכים את כל הקרם הגנה המציק הזה. ושוב, לא ברור לי למה אין לי בדיוק כזה במידה שלי.


בתמונה: בגד הים המפורסם של פלמינגו קידס (תמונה מאתר החברה)

3. שולחן וכיסאות כמו של גדולים. יש כסאות ילדים שאני חמה עליהם כבר מלא זמן. אם אני אגיד לכם שיש לי תמונה בפלאפון של הכיסא הצהוב הזה מבית של חברה מלפני שנה וחצי תאמינו לי? בקיצור סוף סוף מצאתי אותם בזכות המותג Olly and Mark. אם אתם כבר מכירים אותי אתם יודעים שאני לא אוהבת פריטים תינוקיים ולכן הסט שולחנות כיסאות הזה בא לי בול! אחד היתרונות החשובים בו בעיני הוא הגובה והנוחות של הכיסא שגם אני וגם אמא שלי (סבתא של גאיה שתיוודא לחיים ארוכים) יושבות עליהם בכיף. אני חושבת ששולחן קטן בגיל הזה זה ממש כיף ומאפשר לנו לצייר יחד ולקטנטנים הוא יוצר תחושה כייפית שיש להם מקום משלהם כמו של הגדולים. גם הם קצת מזכירים את הכיסאות אוטובוס של פעם, לא ככה?

גילוי נאות, מאז שפירסמתי את הכיסאות באינסטגרם פנו אליי כמה אמהות שיש להם כסאות דומים והזהירו שילדים נופלים מהם. עם זאת, אף אחת מהאמהות שפנו אליי לא רכשה את הכיסא אצל המותג הזה, אז ההמלצה שלי היא, כמו עם כל חפץ ילדים חדש אחר, פשוט להשתמש עם השגחה או לפחות עד שהם גבוהים מספיק בכדי לרדת לבד.


שולחן איימס שחור וכיסאות איימס צהובים. Olly and Mark

4. סנדלים. וכאלה שלא מתפרקות אם אפשר. קשה לי לקרוא לזה מתנה, סנדלי ילדים זה הרי מוצר חובה בקיץ הישראלי אבל זו בהחלט מתנה ליפול על כאלו שלא מתפרקות אחרי פעמיים. אחת ההחלטות המוצלחות שלי הייתה להקשיב לחברה שהמליצה על Salt water. גאיה ישר התאהבה ולא הסכימה להוריד אותן, ולי לקח שעות לבחור צבע. אחרי ששתינו הסכמנו שהן חייבות להיות צהובות, ברור שנגמרה המידה, אבל אז אלוהי המי מלח שמע אותנו ומצאו זוג נוסף אחרון במלאי. החלטה מעולה לכל הדעות והחלק המגניב הוא שלא קורה להן כלום בחול ים ושממש קל לנקות אותם. אה ודאגתי לעצמי גם לזוג, מה לא הגיוני? ;)


סנדלי Salt Water שלי וגם שלה.

5. 'נוציא את כלי האוכל השווים, מגיעים אורחים'. הגישה שלי לחיים היא לא לחכות לאירוע או שיגיעו האורחים ולאכול מהכלים היפים וללבוש את הבגדים היפים סתם כי בא לי. כן גם להשתמש בנרות השווים כי למה אנחנו בעצם מחכים? אז אחרי ההטפה לcarpe diam ('לחיות את היום') שלא הזמנתם, מגיעה ההמלצה האחרונה שלי להיום. כלי אוכל שווים לזעטוטים. יש ערבים שגאיה פחות משתפת פעולה עם הארוחה, יכול להיות שפספסתי את השעה והיא כבר עייפה, יכול להיות שהיא התמלאה משטויות או שסתם בא לה למתוח את הגבולות (terrible two או משהו). אני נותנת לה לבחור את הקערה או הצלחת ואם היא רוצה שועל ('תולל' בשפתה) או חד-קרן ואני מחזירה לה את השליטה בסיטואציה וזה עוזר. אז הנה מותג מקסים, שוב ישראלי, שמייצר כלי אוכל מקסימים לקטנטנים. מוזמנים לנסות בעצמכם :)


כלי הפיקניק המהממים שלה.

עד כאן לפוסט זה. נתראה בפרק ב' של רשימת המתנות המושלמות.

נתקלתם בעוד רעיונות מושלמים למתנות ? ספרו לי עליהם.

ואתם כמובן תמיד מוזמנות לעקוב אחרי באינסטגרם כדי להתעדכן בעוד מוצרים שאני ממליצה עליהם עבורינו, אה עבור הקטנים התכוונתי. סתם, גם עבורינו וגם עבור הקטנים.


bottom of page